Atlanta turi teisę skraidinti sidabrinę kometą

parašė , 2014-05-28 11:51

Mūsų Atlantos darbuotojai važiuoja po visą šalį. Iki netolimos praeities, tos kelionės didelė dalis buvo padaryta ant Delta Air Lines.

Hartsfield-Jackson Atlanta Tarptautinis Oro uostas yra labiausiai užsiėmęs šalyje, ir Deltos sąskaitose apytiksliai 78 procentų jos keleivinio eismo. Pietvakarių Avialinijų AirTran įsigijimas 2010 davė mūsų personalo nariams kai kurias alternatyvas, bet Pietvakariai padarė mažai, kad pajudintų Deltos viešpatavimą Atlantoje.

Jūs manytumėte, tada, kad Delta turi priežastį jaustis saugi apie jos įtaką Gruzijos sostinei. Bet jo neseni veiksmai mano, kad šis avialinijos Galijotas jaučiasi grasintas potencialaus David atvykimo: Sidabrinis Kometos Laukas, vienerių vartų oro uostas už apytiksliai 30 mylių į šiaurės vakarus nuo Atlantos miesto centro

Wall Street Journal pranešė, kad Sidabrinė Kometa galėjo pasielgti su keturių komercinių skrydžių maksimumu dieną, jei tai gauna vyriausybinį pritarimą, tai ieško. Tai šiuo metu elgiasi su apytiksliai 15 iki 20 privačių skrydžių kasdien. Mažas, vežėjas be apsiuvų Allegiant Oras išreiškė palūkanas dėl Sidabrinės Kometos porcijos. (1)

Dar keturi skrydžiai dieną yra matyt keturi per daug Deltai. New York Times pastebėjo, kad didelės avialinijos turi kovos istoriją, kad nuslopintų lenktyniavimą, nepriklausomai nuo jo dydžio. (2) teorija yra tokia, kad net maži oro uostai gali konkuruoti dėl maršrutų, kurie šiuo metu turi neginčytus, aukštus mokesčius už važiavimą. Sidabrinės Kometos priešininkai taip pat mano, kad maži oro uostai turi būdą plėstis, kai tik klientai gauna žemesnių mokesčių už važiavimą skonį.

Holden Šanonas, Deltos vadovas, parašė skiltį, kuri pasirodė lapkričio 26-ąją leidinyje Atlantos Žurnalo konstitucijos, kurioje jis pastebėjo, kad "antras oro uostas gali skubiai plėstis." Jis pavadino tokį potencialų antrą oro uostą "grėsme Atlantos ekonomikai, jos darbo vietoms ir jos padėčiai kaip tarptautinis miestas."

Žinoma, kiti metro rajonai tikrai susidoroja su daugiau kaip vienu oro uostu. Niujorkas ir Los Andželas kiekvienas turi penki 40 mylių viduje vienas kito. Čikaga turi du (nors potencialus trečdalis niekada nesugebėjo pakilti). Brett Smith, generalinis direktorius Propelerio Investicijose LLC, pasakė Wall Street Journal, kad Delta "kontroliavo ir valdė Atlantos rinką būdu, kuriuo joks kitas vežėjas nesugebėjo į bet kokiame kitame dideliame metro rajone." (1) Propeleris, Niujorko privačiojo kapitalo firma, valdo Sidabrinį Kometos terminalą.

Tai yra menkas stebuklas, kad Sidabrinės Kometos gynėjai įtaria, kad Delta yra už daugelio teisėtų ir biurokratinių kliūčių, su kuriomis projektas stovėjo. Šanonas nusiuntė laišką oro uosto savininkui, Paulding Grafystės Komisijai, lygindamas kaltinimus apeiti aplinkos apžvalgą. David Austin, komisijos pirmininkas, yra įtikinta Delta, yra taip pat už didelių Atlantos teisinių paslaugų įmonės pastangų blokuoti federalinį Aviacijos Administracijos pritarimą.

" Atrodo, kad Delta orkestravo kampaniją, panaudojančią brangius teisininkus, kad surastų aplinkos ar procedūrines priežastis užlaikyti ar sustabdyti šį svarbų projektą," Ostinas parašė laiške Deltos vadovaujančiam pareigūnui, Žurnalas atsiskaitė. (1)

Tuo metu, kai ne visi tie, kas yra prieš Sidabrinę Kometą yra prijungti su Delta, tikėtina, kad daugelis jų yra, ir kad avialinija matyt nori mesti didelius pinigus ir energiją projekto blokavime. Nors Sidabrinė Kometa galėjo teoriškai plėstis ateityje, diena, kai tai iškelia bet kokią tikrą grėsmę Deltos įtakai Atlantai yra tolima, geriausiai. Tai atrodo, nors, kad Delta nori įvertinti visus ateivius rimtai.

Be to tai turi. Pietvakarių atvykimas jau darė įtaką, bent jau mano firmoje. Mes turėjome papratimą reguliariai naudoti Deltos skrydžius tarp Atlantos ir Baltų Lygumų, Niujorko, artimiausio oro uosto į mūsų Scarsdale įstaigą. Bet po to, kai Delta pakėlė savo mokestį už rezervavimo į 200$ keitimą (plius mokesčio už važiavimą diferencialas) anksčiau šiais metais, mes perkėlėme didžiąją dalį mūsų verslo į Pietvakarių AirTran vienetą, net nepaisant to, kad AirTran tiktai siūlo paslaugą nuo Atlantos į daug mažiau draugiškas Niujorko LaGuardia Oro uosto ribas. Pietvakariai neskamba mus tam, kad pakeistų mūsų kelionės planus, ir jie įmeta du laisvus languotus krepšius per keleivį be to.

Tokiu būdu aš laukiu Deltos kautis tiek sunkiai kiek galima, tiek kiek įmanoma, sulaikyti jos jos gimtojo miesto keliautojų pagriebimą. Atlantans, kas nedirba Deltoje turbūt turi kovoti už išvyką ant (ar bent jau iš) Sidabrinė Kometa vietoj to.

Šaltiniai:

1) Wall Street Journal, "Kodėl Delta Bijosi Šio Mažyčio Oro uosto?"

2) New York Times, "Kodėl Didelė Avialinijų Kova Su Mažais Oro uostais"

Rašyti komentarą