Garantuokite, kad tinkamumas skrydžiui su lėktuvo korozija kontroliuoja

parašė , 2011-11-22 11:48

Bendras įspūdis

Daugumos lėktuvo komponentų padaro iš metalo, darydami juos imlius korozijai. Nuo laiko lėktuvas yra statytas elementams, ypač slopinti, sūrios jūrinės aplinkos, korozija tampa kaip numesti svorio įmone. Net su geresnių medžiagų pasirodymu, užtrukdama viršūnė lėktuvo korozijos apžiūrų ir atlikimas neatidėliotino remonto ir išėstų rajonų gydymo yra nepaprastai svarbūs, kad garantuotų, kad jūsų lėktuvas yra tinkamas saugiai skristi. Korozija yra blogėjimas metalo ar prie cheminės, ar prie elektrocheminės atakos, ir gali įvykti ar ant vidaus, ar išorinių paviršių. Korozija tipiškai keičia jūsų lėktuvo paviršių, silpnindama interjerą ar atsipalaiduodama ar gadindama gretimus komponentus. Yra daug faktorių, kurie paveikia koroziją, apimdami klimatą ir užsienio medžiagą, tokią kaip dirvožemis, nafta, didelė, druskos vanduo, išlietos baterijos rūgštys, ėdantys valymo sprendimai, suvirinimas ir srauto likučio litavimas
Štai kodėl nuolatinės apžiūros, prevencijos gydymas ir remontas yra būtinos geros lėktuvo korozijos kontrolės programos dalys.

Lėktuvo Korozijos Apžiūra

Yra dvi bendros klasifikacijos korozijos – tiesioginė cheminė ataka ir elektrocheminė ataka. Abiejuose tipuose, metalas yra paverstas į metalinį junginį tokį kaip oksidas, hidroksidas ar sulfatas. Korozijos formos apima:

Paviršius

Nepanašus Metalas

Tarpgranuliuotas automobiliniai kabliai

Įtampa

Besijaudinantis

Kad įvykdytų nuodugnią apžiūrą, svarbu žinoti, kokie rajonai yra labiausiai linkę į koroziją. Jie apima:

Išvargę Tako Rajonai

Baterijų skyriai ir Baterijos Ventilio Atidarymas

Triumo Rajonai

Ratas Gerai ir Lėktuvo važiuoklė

Vandeniniai Entrapment Rajonai

Mašininiai Priešakiniai Rajonai

Cooling Air Vents

Sparno Atvartas ir Spoilerio Pertraukos

Išoriniai Odos Rajonai

Apžiūros turi būti įvykdomos kasdien, ypač ant tų lėktuvų, kurie eina ar šalia vandens. Išsami apžiūra apims kitus žingsnius:

Nuodugnus valymas rajono, apžiūrėto.

Įvykdykite vizualinę apžiūrą su didinamuoju stiklu.

Nuneškite dažus nuo rajonų, kurie kelia susirūpinimą.

Įvykdykite antrą vizualinę apžiūrą naktiniai klubai Vilniuje su didinamuoju stiklu.

Kreipkitės į tinkamą struktūrinį remonto vadovą pakenkimo riboms.

Svarbu svarstyti ankstesnį metalinį praradimą, apimant metalą ant kiekvienos pusės pakenkimo, apskaičiuojant korozijos nuostolius. Ant lėktuvo korozijos apžiūros baigimo, bet koks surastas pakenkimas turi būti įvertintas. Tipiškai korozijos pakenkimo sunkumas yra sugrupuotas sekančiai:

Šviesa – paliko randą apsauginiam padengimui ar lengvai paviršinei korozijai, charakterizuotai spalvos keitimo ir kasantis duobes į maždaug 1-mil maksimumo gylį.

Saikingas – panašus, kad uždegtų išskyrus yra tipiškai įrodymo ar matavimo ir sluoksniavimo pūslių. Duobės gyliai gali būti taip gilūs kaip 10 mils.

Sunkus – Dažnai apima sunkią tarpgranuliuotą koroziją, pūslių atsiradimą, matavimą ar sluoksniavimą. Duobės gyliai yra gilesni negu 10 mils.

Pataisomas pakenkimas – Korozijos pakenkimas viršyja MIM ar SRM ribas. Paveikta dalis gali būti panaudota medziagos padangu remontui po remonto.

Nepataisomas pakenkimas – pakenkimas viršyja nustatytas remonto ribas ir turi būti pakeistas ar reikalingas ypatingo sandėlio lygmens remonto.

Lėktuvo Korozijos Remontas ir Gydymas

Užbaigtas korozijos gydymas apima valymą ir nurengimą rajono, pašalinimą tiek daug korozijos kaip praktinį, neutralizavimas bet kokių likusių medžiagų duobėse ir siauruose plyšiuose, restauravimas apsauginių paviršinių filmų ir prašymas laikino ar nuolatinio padengimo ar dažų pabaigų. Yra įvairios naikinimo technikos, kuri nuneša koroziją, palikdama tiek daug metalo, nesugadinto kiek galima, apimdama:

Garas

Minkštas žvyras

Sausas vakuumas

Sausas galandimas (vienintelis pritartas metodas nunešti koroziją ant surinkto lėktuvo)

Jei korozija yra sunki, tai abrazyvinis ratas gali būti panaudotas. Šis prietaisas yra skirta, kad būtų panaudotas ant storo metalo ir reikalingas, kad akių apsauga būtų panaudota visada. Visas lėktuvo baidariu nuoma korozijos remontas turi būti padarytas pagal tinkamus vadovus, naudodamas deramus matus, kad garantuotų saugumą asmens, darančio remontą.

Lėktuvo Korozijos Kontrolė

Tuo metu, kai daug pagerinimų buvo padaryti į medžiagas, ir padengimas turėjo papratimą apsaugoti lėktuvą nuo korozijos, vystydamas kietą lėktuvo korozijos gydymo ir kontrolės programą yra svarbi kiekvieno palaikymo plano dalis. Detalizuotos kasdieninės apžiūros yra būtinos, ir visos profilaktinės palaikymo programos turi apimti:

Nuodugnus skalavimas ir valymas, kad nuneštų druską ir kitus korozinius atstovus. Skirkite ypatingą dėmesį statytiems rajonams tokiems kaip lėktuvo važiuoklė.

Periodinis tepimas, kad patvirtintų metalą prieš drėgmę.

Neatidėliotinas gydymas korozijos ir sugadintų dažų rajonų touchup.

Sulaikykite drenažo duobes laisvas nuo blokavimo.

Sausinkite kuro elemento atmatų duobes kasdien.

Iššluostykite statytus kritiškus rajonus kiekvieną dieną.

Antspaudo lėktuvas prieš vandenį apsaugai per nešvarų orą,

Derama lėktuvo ventiliacija, kad neleistų drėgmei rinktis.

Panaudokite apsaugines dangas ant palikto lėktuvo, ypač per atšiaurų orą.

Lėktuvo korozijos remontas gali būti labai brangus, ypač jei korozija eina nepastebėta laiko laikui. Vystydamas lėktuvo koroziją kontroliuoja programą, kuri apima tinkamas apžiūras, gydymas ir savalaikis remontas taupys laiką, pinigus ir garantuos jūsų lėktuvo saugumą tuo metu, kai skrydyje.

Rašyti komentarą