Įdomūs faktai apie pigias tarptautines avialinijas

parašė , 2014-10-07 23:04

Nepriklausomai nuo šeimininko malonumų ir patogumų, pateiktų kelionėje lėktuvu, apie šį faktą, kad aviacija yra paslaugų pramonė negali užmiršti. Kelionės lėktuvu pramonė, abu – vidaus ir tarptautiniai, patyrė reikšmingą kilimą per praėjusį dešimtmetį ar taip. Vis daugiau žmonių renkasi oro kelionės ir turizmo patirtį. Globalinis orinis keleivinis eismas parodė didelį kilimą su beveik visomis pasaulio dalimis, pranešdamas santykinį pakilimą, pagal studijavimą. Pasirodančios aviacijos rinkos įrašė progresyvius rezultatus tuo metu, kai stabilūs rajonai pranešė kuklų didėjimą. Su pigesnėmis tarptautinėmis avialinijomis, plečiančiomis jų tinklą ir siūlančiomis plačią sujungimo galimybę, antplūdis žmonių, besirenkančių kelionę lėktuvu, parėmė aviacijos rinką sunkiai
Tačiau, pelno dydis tarptautiniams vežėjams yra vis dar žemas dėl bendrų priežasčių, su kuriomis daug pramonės šakų stovi.

Didelis Kapitalo įdėjimas

Aviacijos kompanija reikalingas didelio kapitalo įdėjimo, ir daug pinigų yra apimtas flotilės palaikymo. Yra daugialypių aspektų, apimtų oro transporto tarnybos aprūpinimo organizacijos operacijos. Nuo statybos didelių angarų ir pirkimo išbandyto lėktuvo į atnaujinimą technologijos reguliariu pagrindu ir paskutinės įrangos pirkimu, visa tai apima sunkią išteklių investiciją. Tarptautinių vežėjų atveju, kiekis padidėja net daugiau. Tokiu būdu, riba tarp kiekio investavo kapitalą, ir uždirbtos pajamos yra apskritai ne per daug. Be to, investicija yra paprastai daroma nuo sankcionuotų paskolų, kurios turi būti sumokėtos apriboto laikotarpio viduje.

Didelės Flotilės palaikymas

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Svarbu tikrinti funkcionavimą ir kiekvieno modelio saugumo perspektyvas anksčiau, negu tai pakils kiekvieną kartą. Tai apima darbuotojus ir kapitalo įdėjimą. Šiuolaikinė įranga ir paskutinė technologija, kurie yra žymiai brangūs, yra reikalingos šiam išbandymui. Be to, skersiniai žemyniniai vežėjai turi didžiulį greitą dydį, ir jie turi palaikyti deramą pinigų cirkuliaciją, kad išsaugotų egzistuojančią flotilę ir nupirktų naujus modelius. Visa tai apima pinigų ir kitų išteklių didelį kiekį. Iš tikrųjų, daug didesnių aviacijos kompanijų nuomoja savo modelius į mažesnius vieno dolerio banknotus, kad jie galėtų palaikyti pakankamą pinigų cirkuliaciją.

Sunkios Darbuotojų Kainos

Priežiūra paskutinės technologijos ir šiuolaikinės įrangos nėra vienintelis punktas sunkių išlaidų vežėjams. Kiekvienas lėktuvas būtinai reikalingas, kad daug saugumo personalo, pilotų, vartų atstovų, stiuardesių, mechanikos ir bagažo dresuotojų įskaičiuotų minimumą. Nors pervedimas į skaitmeninę formą sumažino tai kas būtina darbuotojų iki tam tikro masto, tačiau, skrydžių operacija apima didokus žmogaus išteklius. Tarptautinėms aviacijos kompanijoms, kurios valdo lėktuvą per ilgus atstumus, reikia didelių darbuotojų, ir tai apima esminį pinigų kiekį. Be to, tie, kas renkasi skrydį plius viešbučio paketai siekia visapusių paslaugų kaip pagrindo pagalba ir oro uosto perkėlimas.

Yra keli kiti faktoriai, kurie prisideda prie nuolat didėjančių avialinijų išlaidų. Kai kurie tokie aspektai yra staigi išvyka kuro kainose ir apmokestinime sunkių mokesčių prie vyriausybės. Tačiau, su stačiu kilimu eismo populiariuose maršrutuose. Numatoma, kad tarptautinių vežėjų pelno dydis galėtų gerėti per artimiausius metus.

Rašyti komentarą