Krabai ta musė

parašė , 2015-08-01 23:19

Praėjusį mėnesį, mano žmona ir aš skridome nuo Niujorko į Milaną, Italija, ant Emyratų.

Mes rezervavome mūsų peties sezono bilietus atgal balandį, mokėdami mažiau kaip 1.400$, sujungtus mūsų pigiausios klasės bilietams. Emyratai leido kiekvienam iš mūsų du laisvus languotus iki 50 svarų krepšius vienetais. Mes tikrinome iš viso tris lagaminus tarp mūsų, nors mums tiktai reikėjo dviejų jų, kad neštume mūsų mantą. (Net tada, mes visada persusipakuojame daiktus.)

Ant išvykstančios kojos, kiekvieni mūsų metėme poros dienų vertę pirmo būtinumo dalykų į trečią lagaminą, dėl visa ko įvyko, vienas iš pirminių krepšių paklydo. Tai yra pamoka, kurią aš studijavau keliais metais prieš, sėdėdamas Barselonos viešbutyje, laukdamas Deltos, kad tiekčiau pavėluotą lagaminą
Ant kelio namo, trečias lagaminas buvo vietoj to prikimštas suvenyrais, pirmiausiai skardinės prancūzų sausainių, kuriuos jūs negalite surasti čia valstybėse. Mes turime mūsų prioritetus.

Iš viso, Emyratai užsitarnavo aukštas žymes – nors ne tiesiai Kaip – paslaugai, taip pat kaip vertei. Net nepaisant to, kad mūsų mokestis už važiavimą buvo šimtai dolerių mažiau, negu pasiūlyti ant to maršruto Emyratų JAV konkurentų, mes skridome švariame Boeing 777 su trenerio vietomis vidutinio dydžio ir gera pasilinksminimo sistema. Pastarasis padarė mano žmoną, geresnę, negu tai padarė mane ant mūsų naktinio išvykstančio skrydžio; aš miegu gerai ant lėktuvų. Mano žmona, tačiau, nedaro, ir ji įvertino platų diapazoną filmų, pasiekiamų kalbų įvairovėje. Maistas buvo gana geras treneriui, ir ekipažas buvo gausiai aprūpintas, kad aptarnautų maždaug 260 keleivių, kuriuos Trigubi Septyni gali nešti.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Mes atvykome į Džoną Ficdžeraldą Kenedį, per mūsų tradiciją, geros keturios valandos prieš mūsų tarptautinio skrydžio išvykimą, bet nebuvo nieko Emyratuose, pasiekiamuose, kad registruotųsi anapus trenerio keleivių iki trijų ankstesnių valandų. Vienas tarnautojas, pasiekiamas, kai mes atvykome traktuota tiktai iš pradžių ir verslo klasė. Tačiau, net su laukimu mes turėjome pakankamai laiko išvalyti saugumą ir turėti padorius pietus restorane terminale anksčiau, negu mes prasibrovėme į vartus. Iš viso, mūsų patirtis nebuvo tiktai palyginti ekonomiška, bet maloni taip pat.

Didelės JAV avialinijos neseniai pradėjo skųstis dėl Emyratų, greta jo bičiulio Įlanka pagrįsti vežėjai Kataro Avialinijos ir Etihad Avialinijos. Kaip neseniai praneštas Wall Street Journal (1), vadovai palikimo vežėjuose kaip Delta ir Suvienytas teigė, kad vyriausybinis palaikymas Įlankos avialinijoms reiškia netinkančią žaidimo aikštę, ir kad užsienio vežėjai turi naudos iš subsidijų ir pigaus kuro, reikalavimai, kuriuos Įlanka pagrįsti vežėjai paneigė.

Didelės JAV avialinijos nevertina lenktyniavimo iš Emyratų ir kitų Įlanka pagrįstų vežėjų todėl, kad jie niekada nevertina jokio lenktyniavimo apskritai.

Suvienytas ir amerikietis yra mano privilegijuoto sąrašo apačioje, kai aš skrendu kur nors. Jų jų verslo metodas turi įkrauti labiausiai, jie gali susirinkti, atgabendami mažiausiai, jų klientai priims. Tai yra jų prerogatyva, bet aš einu iš savo būdo išvengti skraidinti juos, ar šalies viduje ar užsienyje. Delta yra panašus palikimo vežėjas, ir ji turi plačiai panašų verslo modelį, bet ji sugeba erzinti mane žymiai mažiau dažnai, skraidindama daugiau maršrutų, kuriuos aš iš tikrųjų noriu skraidinti. Aš todėl naudoju daugiau negu Suvienytą Deltą, kurį aš skraidinu retai, ar amerikietis, kurį aš vargu ar naudoju apskritai.

Kelionėse užsienyje, aš bandau skraidinti užsienio vėliavos vežėjus, kai aš galiu. Tai apima TAM ant skrydžių į Braziliją, kur aš važiuoju dorai reguliariai, ir Lufthansa, Air France, KLM ir ypač Nekaltas Atlantas ant skrydžių į Europą. Emyratai dabar uždirbo vietą ant to privilegijuoto tarptautinio sąrašo. Čia valstybėse, mano pasirinkimo vežėjai yra JetBlue ir Pietvakariai.

Mokesčiai už languotą bagažą ypač erzina mane todėl, kad jie drąsina keliautojus tempti kažką mažesnio negu garinio troškintuvo kamienas į kabiną, kur aš dažnai baigiu tuo, kad padedu sumažintai moteriai pakelti jos per didelį krepšį į viršutinę kabiną. Tai yra dalinai todėl, kad aš esu džentelmenas ir dalinai todėl, kad aš bijausi, kad kažkas bus suluošintas krintančio priekalo, tokiu būdu užlaikydamas visų kelionę. JetBlue duoda man laisvą languotą krepšį ant kiekvieno skrydžio. Tai duoda mano žmonai du laisvus languotus krepšius, todėl, kad kaip nors ji ruošiasi jų Mozaikos kliento programai, kuriai teikiama pirmenybę, ir aš nedarau. (Aš neprieštarauju, tačiau, todėl, kad aš buvau vedęs gana ilgai, kad žinočiau, kad, jei tiktai vienas mūsų ketinu gauti gydymą, kuriam teikiama pirmenybę, tai geriau visiems, sudomino tai, tai yra ji.) Pietvakariai siūlo du laisvus languotus krepšius kiekvienam.

Be įkrovimo daugiau ant Niujorko į Milano maršrutą, vidaus vežėjai siūlo tiktai vieną laisvą languotą krepšį ant tarptautinio maršruto ir krauna 100$ sekundę. Tai būtų ketinę imti tiktai du krepšius į Europą – ir, kardinaliai, mažiau prancūzų sausainių, kad atiduotų, kai mes parvykome namo.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Palikimas JAV vežėjai nori, kad Vašingtonas padarytų jų purviną darbą, tardamasis dėl ribų dėl maršrutų Įlankos vežėjų musė. Tai pagrįsta jų abejotinu reikalavimu, kad šitie vežėjai vyriausybei priklausantys neteisingai konkuruoja, bet daugiausia ant jų tikėjimo, kad mūsų Atidaryta Dangaus sutarties politika turi duoti naudos JAV avialinijoms, bet ne JAV keliautojams.

Amerikiečių palikimo vežėjai panėšėja į krabus kibire, bandydami nugriauti bet ką, kuris bando pakilti iš jų šlapios, drėgnos, perpildytos duobės, prie kurios aš specialiai nesikreipiu į Suvienyto ir amerikiečio ekonomikos kabinas, nors aš nesiginčysiu, jei dar kas nors daro. Keleiviai yra tik ryšuliai jiems, kad būtų tiekti nesugadinti ir laiku bet su taip mažu papildomu sambrūzdžiu kiek galima. Tai yra teisinga įmonės strategija, ir jie gali persekioti tai, jei jie nori į. Bet jie turi padaryti tai be pagalbos mūsų vyriausybės, kuri turi veikti su palūkanomis visuomenės, kuri skrenda, o ne krabai ir kitos avialinijos, kurios skraidina tai.

Šaltinis:

1) Wall Street Journal, "Emyratai, Etihad ir Kataras Daro Savo Judėjimą JAV"

Rašyti komentarą