Nauji mokesčiai, aptarti visų avialinijų

parašė , 2013-12-22 17:19

Jei jūs esate investitorius, jūs tikrai žinote teigiamą poveikį, kurį ‘papildomi’ mokesčiai prideda prie avialinijų galutinio rezultato. Nuo neseno sisteminimo 2012 metus, Delta rinko 7,44$ kiekvienam keleiviui vidurkį, ir Dvasios Avialinijos rinko 19,99$ kiekvienam keleiviui vidurkį. Kadangi jūs galėtumėte manyti, kad tai turi visas avialinijas, skubančias apie pamatyti, kaip optimizuoti mokesčio kolekciją, mokesčio sukūrimą ir spaudžiantis klientą, bet kokiu atveju galimą. Tai nustatė lygybę su $865,9 milijonų bagažo mokesčiuose vienišuose Deltai 2012. Laiku istorijoje, kai internetas, greitesnė komunikacija per protingus telefonus ir visų tipų firmas optimizuoja jų operacijas ir paslaugas, avialinijos nori tęsti pritvirtinti tai prie jų skrendančių vartotojų su mokesčiais už pakeitimus rezervavimo ir daugiau
Kai jūs analizuojate tai iš realistinio požiūrio, kas tikras yra kainuotas į avialiniją jei leisti mus, sako, kad bet kas keičia jų ticketing dvi ar trys savaitės anksčiau kelionės?

Tai nėra apie grąžinimą. Tai yra pakeitimas. Prisidėkime dažname lakūno faktoriuje, ir tai labiau net įžeidžiamas, kadangi nėra jokio apdovanojimo už lojalumą prekės ženklui apskritai.

Jūs matėte istoriją apie Bloomberg, kur klientai buvo galbūt sekami jų Bloomberg vienetų vartojimo, ir informacija nuo šio vartojimo galbūt buvo panaudota kaip šaltinio medžiaga laikraščio pranešimams ar kitam pranešimui, gautam šio panaudojimo? Tipiškas Bloomberg vieneto prenumeravimas galėtų valdyti maždaug 1.500$ per mėnesį ar šalia 20.000$ per metus per vartotoją. Jūsų terminalo naudojimas yra sutartas, kad būtų jūsų firmai ar jums asmeniškai ir niekam, kad padarytų su Bloomberg, potencialiai analizuodamas, ką jūs darote jų tikslais.

Kaip šitos istorijos yra susietos? Verčių, tiesos ir sąžiningumo sistema yra sulaužyta. Tai pasirodytų kiekvieną savaitę ir to atveju praėjusią savaitę, kasdien, yra kitas viso verčių, tiesos ir sąžiningumo trūkumo pavyzdys.

Svarstykite dabar sekiojančią paskui visiškai pramanytą istoriją, kaip avialinijos slaptai aptaria, kaip gauti daugiau pinigų iš mokesčių. Beje, buvo paminėta anksčiau, kodėl avialinijos iš tikrųjų mėgsta papildomus mokesčius? Skirtingai nuo bilieto airfare, šitų papildomų mokesčių dauguma nėra apmokestinta tokiu pat būdu, airfare yra apmokestintas. Žarnose slaptų posėdžių salių avialinijos korporacinės įstaigos po visą pasaulį jie yra atranka dalykų, apžvelgtų ir aptartas, kad sukurtų daugiau mokesčių. Jūs sugebėsite pasakyti, kad jūs perskaitote tai čia iš pradžių.

Viena iš mano mėgstamų minčių yra keleivinė visa svorio sąvoka, jie vadina tai TWC. Avialinijos, trys pagrindiniai vežėjai turi panašią to versiją, pasakys, kad tai yra sveikatai ir gerai keleivio, kadangi jie dabar turės papildomą stimulą prarasti svorį. Pritartas aukštis, svoris, ir amžiaus diagrama bus išvystyti. Kiekvienas keleivis sugebės pridėti papildomus dvidešimt procentų prie jų svorio, gauto iš šios diagramos. Šis svoris bus jų leidžiama svorio riba ar YLA. Dabar pridėtas prie to bus VISO bagažo svoris. Tai apimtų tęsimą. Pavyzdžiui, jei jūs turite vieną registraciją krepšio, ir du neša ant krepšių, visi trys krepšiai būtų pasverti su jumis. Šitie krepšiai visoje sumoje yra EYO avialinijoje, kalba, tai reiškia, viskas, kurį jūs valdote. Būtų kišenpinigių faktorius kiekvienam krepšiui. Todėl registruotas krepšys turėtų penkiasdešimt svarų kišenpinigius. Nešimas ant krepšio turėtų trisdešimt svarų kišenpinigius. Avialinija sudeda jūsų svorį plius dvidešimt procentų, kišenpinigių faktoriai per krepšį renka, ir paskui atima juos iš tikros visos sumos, oro uoste, svoryje JŪSŲ ir VISUOSE jūsų krepšiuose. Jūs dabar turite užmokėti už perteklių svoryje. Vyriausybė theU.S.is, priartėtame federalinei Dotacijai kaip avialinijos, nori įrodyti, kad šis procesas pagerins bendrą gyventojų sveikatą.

Kita mintis gali būti tokiu, kuris bus iš tikrųjų įgyvendintas greičiau negu vėliau.

Avialinijos nori įkrauti bet ką, kas neskraidino skrydžio duotais metais apibrėžtas mokestis. Mokestis būtų nustatytas prie to, kur jūs gyvenate, kiek jūs važiuojate ar kelionė ir jūsų amžius. Yra mąstymas prie avialinijos. Žmonės, kurie vengia skristi vairuoja ar ima autobusą ar traukinį. Šis skrydžio vengimas kuria papildomą teršimą ir eismo spūstis. Jei daugiau žmonių skristų vietoj variklio, imti autobusą, ar imti traukinį, teršimas būtų sumažintas, ir eismo spūstys bus sumažintos. Federalinės Dotacijos prašymo prašo, kadangi tai būtų programa, priėmė sumažinti teršimą ir todėl bus ‘žalia’ iniciatyva. Šiame rašyme tikslaus mokesčio ir kaip tai būtų renkama nėra dar aiškiai apibrėžti. Vienas daiktas yra tikrai, tai yra metinis mokestis tam, kad, kad neskristų reisu.

Yra liūdna tiesa. Kažkur kažkas pradėjo avialiniją, kad vežtų klientus nuo punkto, kad parodytų B, saugiai ir laiku ir suteiktų didelei patirčiai puikų klientų aptarnavimą. Kur tai ėjo? Ši informacija buvo atidengta per vaizduotę ir užsisvajojusi ir nesibazuoja ant tikrovės ar yra tai?

Rašyti komentarą