Žemai kainos skrydžiai – geras verslui?.

parašė , 2012-08-20 16:06

Jei yra vienas daiktas apie orinį transportavimą, tai yra yra reputacijos dėl jų imantis aukštas bilieto normas palyginti su kitomis transportavimo formomis. Tai gali būti pateisinama dėl daugialypių priežasčių: kainos kuro ir palaikymo lėktuvams ir plonam patogumui atvykimo į jūsų maršrutą greičiausiu laiku, tik į didžiausių vieno dolerio banknotų 2 vardą. Bet taip pat ir žmonės ieško pigesnių būdų skristi. Ir lėktuvo kompanijos įpareigojo, siūlydamos žemai kainos skrydžius. Bet yra žemi kainos skrydžiai, geri verslui? Mes pabandysime domenu gaudymas atsakyti tai šiame straipsnyje.
Prieš kurį dauguma žmonių gali galvoti (ar ką avialinijos pramonė pabandytų pasakyti jums), yra daug laikų, kai žemai kainos skrydžiai yra iš tikrųjų geri verslui. Kad geriau paaiškintume tai riešuto kevale, mes galime tiesiog pažiūrėti į vartotojo mentalitetą. Kai jie gali padėti iš kažko mažesne kaina, jie dažnai eina serveriai.lt nuolaida tam todėl, kad jie randa tai palankus jų biudžetui. Tie pasakyti, siūlantys žemi kainos skrydžiai, ar formoje chartijos bilietų, ar periodiškose nuolaidose, reiškia gerą verslą jiems todėl, kad daugiau žmonių gali leisti sau savo paslaugas, todėl jie gali padėti jiems. Kiekis pardavimų daugiau negu išmoka kompensaciją mažyčiam naudos praradimui.

Žemai kainos skrydžiai yra ypač naudingi per ekonominės įtampos laikus. Per žemyn ekonomikos periodą, viliojantis pakelti kainas dėl augančių kainų palaikyti avialinijos verslą. Bet su sąlyga kad priežiūros kainos lieka pastovios, kainų mažinimas iš tikrųjų turi prasmę. greitieji kreditai Tai yra todėl, kad jūs galite pritraukti žmones į jūsų paslaugų naudą. Ir kadangi daugiau žmonių gauna bilietus, aukščiau jūsų nauda gali tapti. Kaip jie sako, kartais geriau turėti žemą naudą per pirkimą, bet gauti daugiau pirkėjų negu turėti aukštą naudą per pirkimą, bet mažiau pirkėjų.

Pakėlimas žemai kainos skrydžiai yra taip pat geras verslui per ne piko sezonus. Per šituos periodus, tai yra kova, kad užpildytų skrydžius, su kažkokia išeitimi ar atidėjimo skrydžių ar konsolidacijos su kitais skrydžiais su tuo pačiu maršrutu. Vienas iš būdų, kuriais jie paprastai daro, kad užpildytų kitaip tuščio lėktuvo vietas pakelia paskutinės minutės bilieto nuolaidas. Priklausomai nuo tuščių vietų skaičiaus, nuolaidos dydis gali keistis. Vėl, atsiminkite taisyklę, kad geriau turėti vietas, užpildytas ant nuolaidos negu važiuoti su tuščiomis vietomis. Kuo daugiau vietų, kurias jie gali parduoti, tuo labiau komercinis jie gali sukurti, ir geresnis, kuriuo tai yra verslui.

Bilietų žema kaina pardavimas gali būti panašus į kontrintuityvią praktiką į kelis. Bet kai jūs analizuojate tai, žemai kainuojate skrydžius, iš tikrųjų turi daug prasmės avialinijos firmoms per specifines situacijas. Ir jei jūs vis dar turite abejones, jei jie dirba, tik įsivaizduoja tai. Avialinijos niekada nesiūlys žemai įvertintų vietų ir sezoninių nuolaidų, jei jie nemanys, kad jie yra naudingi. Tokiu būdu lengva nuspręsti, kad žemai kainuoti skrydžiai nėra tik geri mūsų biudžetui, bet jie yra taip pat geri verslui.

Rašyti komentarą