Tai yra jūsų capitan, kalbantis – šis reisinis lėktuvas nebuvo įkirstas, daugiau kontrolėje.

parašė , 2012-05-25 16:53

Iš tikrųjų, aš visada jaudindavausi dėl potencialaus reisinio lėktuvo kirtimo. Didžioji dalis paskutinių aviacijos technologijos prabėgimų prie kompiuterio, ir yra kompiuterinių sistemų, ir labai pažengusių algoritmų, kurie valdo didžiąją dalį šiuolaikinės dienos lėktuvų. Vos tik turi reikšmę, jei tai yra privatus lėktuvas tik nuo surinkimo linijos Cessna ar Gulfstream, kariniame naikintuve, ar reisiniame lėktuve, kuris leis keleiviams važiuoti pusiaukelėje visame pasaulyje.

Neseniai, aš buvau primintas domenu gaudymas apie šią mano baimę, kadangi buvo pora įvykių žiniose. Toks, kur Irano Islamo respublika tvirtino įkirsti į Amerikos sekimo ūžesį ir priversti jį patirti krachą, ir kitas, kur reisinis lėktuvas turėjo kompiuterių triktį, kuri sukėlė nepastovią skrydžio struktūrą su daugialypiais avialinijos keleivių sužalojimais

Buvo baisus straipsnis Skrydyje, Globaliniame neseniai tituluotas;" Qantas A330 netvarka prisegė retam duomenų smaigalio padariniui," David Kaminski-Morrow, ir kraujo tyrimai kadangi tai pasirodo programinės įrangos triktį, klaidą, ar bet koks heck jūs norite kviesti tai, privertė reisinį lėktuvą įeiti į nosies nėrimą skrydyje. Tai tik ne juokinga. Oh, aš esu įsitikinęs, kad naktiniai pokalbių laidos šeimininkai išjuoks jį, bet jei kažkas būtų įvykę gerai, išleiskite mus tik padėti jį šis kelias, aš tikras nenorėčiau būti ant tokio skrydžio.

Jūs žinote, kada jūsų žiniatinklio svetainė gauna "paneigimą paslaugos" įrantos ataka, gerai, kas vyksta su reisiniu lėktuvu, į kurį įklimpsta su duomenų srautu panašiame būde? Jei tai yra tik žiniatinklio svetainė, žiniatinklio svetainė patiria krachą ir eina autonomiškai. Bet jei tai yra reisinis lėktuvas, jūs skrendate ant, ir tai patiria krachą, "ei, laukite paskolos studentams tik viena minutė čia!" Gerai taip, kas iš tikrųjų įvyko, kad jūs klausiate? Gerai pagal straipsnį:

" Laukinė išvyka vidurys skrydžio ant Qantas Aerobuso, kuris paliko trečdalį keleivių laive sužalotą, kadangi jie buvo mesti iš jų vietų buvo surastas į programavimo triktį, oriniai tyrinėtojai surado. Kulminacijoje trejų metų tyrimo į incidentą, kuris įvyko 37 000 pėdų mirusiųjų nakties per Indijos vandenyną nuo Vakarų Australijos pakrantės 2008 m. spalio 7-ąją, Australijos TSB tyrinėtojai surado, kad lėktuvas dukart nėrė nelauktai, skridimo greičio daviklis blogai funkcionavo."

Dabar tada, atrodo, kad mes žinome tai, kas įvyko ir kodėl, bet tai įvyks vėl, ir jei tai yra pažeidžiamumas, kas turi pasakyti, kad programišiai nepabandytų eksploatuoti šią klaidą, triktį, ar algoritminę linkusią klaidą? Kaip aš pasakiau; ne juokingas. Iš tikrųjų, aš labai nenoriu manyti, kad lemtingas Air France susidūrimas, kuris skrido nuo Brazilijos į Prancūziją per sunkią aukšto aukščio audrą nepasibaigė tragedijoje dėl panašios problemos, galbūt buvo duomenų perkrovimas ten taip pat. Iš tikrųjų aš tikiuosi, kad jūs prašom svarstysite visa tai ir galvosite ant to.

Rašyti komentarą