Kodėl jūs neturite bijoti skraidinti

parašė , 2011-10-30 09:49

Net jo labiausiai sutrumpintoje formoje tai užtrunka 20 minučių, kad paaiškintų visus daiktus, kurie vyksta prieš variklių pradžią ant skrydžio, kuris ima jus atostogaujant. Bet kam su baime skraidinti žinojimą apie rūpinimąsi, kuris įeina į ruošimą skrydžiui turi reikšmę į tai, kaip jie jaučiasi, skrisdami reisu. Žinomas posakis ‘Žinios yra valdžia’, yra dažnai įvertinamas, bet nėra niekur labiau tinkamas negu skridime, ypač jei jūs bijote. rubai Yra reziumė, kas vyksta anksčiau, negu jūs net sėsite į skrydį

Komanda susitinka prieš apytiksliai valandą prieš skrydį. Tuo metu, kai pilotai tikrina maršrutą ir orą ir apsisprendžia, kiek kuro jiems reikės. Kabinos komanda sužino apie keleivius ir paslaugas, kurias jie siūlys ant skrydžio. Dauguma avialinijų ima savo komandas į lėktuvą kartu ir planuoja būti lėktuve apytiksliai 35 minutėmis anksčiau išvykimo
Vienas pilotas tikrina už lėktuvo ribų tuo metu, kai kiti ‘komplektai’ visi instrumentai skrydžiui. Tuo tarpu kabinos komanda tikrina visą saugumo įrangą laive ir garantuoja, kad maistas ir gėrimai buvo pakrauti ir yra pakankami skrydžiui. Kai tik komanda užbaigė jų tikrinimą, vyresnis komandos narys išleis laukiamąjį žinoti, kad jie yra paruošti sėsti į keleivius

Labai daug žmonių su baime skristi tai yra momentas, kai savaites ar susirūpinimo ir visų pastangų mėnesiai darbai įveikti jų nuogąstavimą bus išbandytas. Bet svarbu atsiminti, kad viskas, kurį mes darome civilinėje aviacijoje yra apie saugumą, kabinos paslauga ir keleivinė gerovė yra antros į saugumą. Be saugumo ir avialinijos neturi jokios reputacijos. Kad jūs sėdate į savo skrydį būti įsitikinęs, kad jūs esate saugiose rankose

Tuo metu, kai jūs imate savo vietą, inžinierius užbaigia jų tikrinimą, refueller padės kurą laive, ir avialinijos operacijų skyrius teigs, kad skrydis planuoja Skrydžių valdymui. Kai tik jūs esate išspręstas, komanda įsitikins, kad keleivių skaičius yra tas pats kaip skaičius, anapus kurio registruojama ir patvirtinti tai su dispetčeriu, kuris duos kapitonui svorį ir krovimo informaciją skrydžiui. Kai tik kapitonas pasirašė ir priėmė ‘popierius’, lėktuvas nemokami sms yra beveik paruoštas skrydžiui. Pagaliau inžinierius atneša lėktuvo palaikymo rąstą kabinai kapitonui, kad pasirašytų ir paskui ir tiktai tada yra tai laikas uždaryti duris ir pradėti variklius

Daiktas, kurį keleiviai su skridimo baime nematys, žinoma, yra pastovus tikrinimas ir piktas tikrinimas visko, kurį komanda ir antžeminės tarnybos darbuotojas daro. Jie nematys standžiai priverstų procedūrų, kurias avialinija turi panaudoti. Jie nematys metų pažengusio mokymo, kuris garantuoja, kad kiekvienas komandos narys veikia į aukščiausius standartus. Jei jūs turite baimę skristi, yra įsitikinę, kad nieko nepalieka, kad aptiktų jūsų skrydį, viskas tikrinama ir dviguba, tikrino, kad kiekvienai procedūrai pritaria, viskas įvykdoma į aukščiausius standartus

Jūs negalite važiuoti saugiau negu ant šiuolaikinio reaktyvinio lėktuvo… net nevažiuojančio zidiniu apdaila dviračiu jūsų vietinei bakalėjos krautuvei, skridimas yra saugiausia transporto forma. Tuo tarpu informuotas buvimas ir atsimena, kad skridimas yra normalus ir kiekvienam civilinės aviacijos pasaulyje, tai yra geriausias darbas pasaulyje.

Rašyti komentarą