Avialinijos padėtis važiuoja 2013
Išskyrus faktą, kad atrodo, avialinijos vietos pasidaro mažesnės ir žmonės apskritai atrodo pasidaro didesni, atrodo, avialinijos pramonė daro gerą darbą. Avialinijos saugumas niekada nebuvo geresnis, ir net nepaisant to, kad buvo tam tikro kainų padidėjimo, ir jie tęsia bandyti auginti juos daugiau, lenktyniavimas sulaikė juos šiek tiek linijoje. Sekantis yra trumpa santrauka ant to, kur pramonė stovi dabar.
Avialinijos saugumas. Buvo kažkokia labai paskelbta komercinė avialinijų nesėkmė 2013, bet 16 incidentų visa suma, ir 265 mirtys buvo žemiausios visame pasaulyje kadangi ji pradėjo sekti tokią statistiką 1996. Dešimt metų vidurkis yra 720 mirčių per metus. Vakarų Europa ir Jungtinės Valstijos praskynė kelią šitoms tendencijoms, krintančioms kasmet, su Afrika tam tikrame pagerėjime, bet vis dar atsilikime
Net nepaisant to, kad įrašas tęsia gerėti, pramonė tęsia gerinti savo technologiją, kad pagerintų saugumą. Naujesni ir geresni lėktuvai, didesnis pabrėžimas bandomojo mokymo, ir vyriausybės, laikančios kada nors budrią akį, yra priežastys, kodėl saugumas tęsia pasveikti. Plius avialinija saugumas ima ant naujos reikšmės: tuo tarpu tai turėjo papratimą neleisti lėktuvams patirti krachą, dabar evakuacija ir avialinijos komandos, veikiančios kaip komanda, kad pagerintų survivability nelaimingo atsitikimo atveju.
Laiku normos. Nors Šiaurės Amerikos Avialinijos, turėtos sunkumų su laiku atvykimais gruodį (per 15 minučių po paskelbto laiko) dėl kažkokio baisaus oro, ant metų avialinijų, buvo ganėtinai pastovios per tuos metus su jų normomis gauti žmones į jų maršrutus laiku. O dėl manęs, aš esu ne per nuliūdintas, kai skrydis įeina vėliau negu suplanuotas. Aš išgirdau per didelį skaičių incidentų pilotų, pasiekiančių "get-home-itis", todėl padėdamas skrydį rizikoje.
Avialinijos kainos. Jie yra per visą valdybą ir atrodo neturi daug prasmės. Jei jūs esate šiek tiek technologijos supratimas, ganėtinai lengva apsipirkti aplink sandėriams. Tai turėjo papratimą būti jumis, galėjo manyti, kad geresnės dienos važiavo, bet dabar nukainoja, yra daugiau su pakavimu nuomojamo automobilio ar viešbučio su jūsų skrydžiu. Kai kurios avialinijos daro kelis dolerių įkrovimą bagažui, tokiu būdu jūs turite žinoti tai įėjimas. Yra taip pat didžiulių pakitimų kartais tarp miestų, kurie yra reliatyviame betarpiškume. Neseniai mes važiavome iš Čikagos į Sirakūzus, ir mes sutaupėme ganėtinai nedaug, skrisdami į Ročesterį, Niujorką ir nomuodami automobilį ten valandą ar taip. Yra būdų taupyti pinigus, net labiau dabar negu anksčiau, bet dažnai jūs turite pasidaryti kūrybiškas.