Orinė Kanada prideda kitą pasirinkimą tam, kad rezervuotų Naująjį Delį į Toronto skrydžius

parašė , 2016-04-21 19:56

Orinė Kanada yra nacionalinė oro transporto bendrovė ir didžiausias paslaugų teikėjas Kanadoje. Jo globalinis buvimas yra taip pat ganėtinai stiprus, ir vežėjas buvo įvertintas skaičius devyni pasaulyje greito dydžio pagrindu. Ši avialinija aptarnauja daugiau kaip 178 maršrutus visi per Žemės rutulį, veikdama daugiau, negu 1500 skrydžiai kiekvieną dieną. Neseniai, tai pridėjo kitą pasirinkimą savo užsakymo sąraše – Naujasis Delis į Toronto skrydžius. Gyventojai indų Kanadoje yra reikšmingi, ir ši neseniai įvesta paslauga pataikaus tai lakūnų daliai. Viceprezidentas (globaliniai pardavimai) Oro Kanada, pradžioje, pasakė, kad tai yra sinchronizacijoje su vystymosi strategijomis avialinijos tapti globaline jėgaine. Be to, į tai, jis taip pat paminėjo, kad atsakymas nuo rinkos buvo entuziastingas nuo pranešimo

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Buvo pastebėta, kad prekybos ir komercijos veiksmas taip pat didina tarp abiejų šalis su praeinančiomis dienomis. Turėdamas galvoje visus šituos faktorius, šis skrydis gali paliudyti aukštą eismą. Jei jūs taip pat žiūrite pirmyn, kad važiuotumėte tarp šitų nacijų laisvalaikio atostogas, ar gali pasirodyti, verslo tikslas, po detalių yra ganėtinai patogus.

Skrydžio Detalės

Didžioji dalis Naujojo Delio į Toronto skrydžius apima vieną ar du sustojimus, kurie prisidėjo trys šešios valandos visu kelionės laiku. Su šia pradžia, keliautojai gali taupyti savo brangų laiką ir padaryti didžiąją dalį iš to. Tai naudinga verslo keliautojams, kurie negali leisti sau investuoti ilgų valandų kelionėje. Inauguracinė paslauga buvo suplanuota 2015 m. lapkričio 2-ąją, ir ji palietė pagrindus Indira Gandhi Tarptautinis Oro uostas 22:35. Pagal pranešimą, tai bus valdoma keturios dienos savaitę; pirmadienį, trečiadienį, penktadienį ir sekmadienį. Kad padarytų jūsų patirtį lygesnę, vežėjas išdėstė paskutinį Boeing 787 Dremaliner ant šio maršruto.

Dreamliner 787

Šis vidurys rūšiuoja pagal dydį, mašininis dvyniais ir plačiu fiuzeliažu lėktuvas yra vienas iš efektyviausių kuru modelių, pasiekiamų ilgame diapazone. Gamintas Amerikoje esančio gamintojo Boingas, šis lėktuvas taupo apytiksliai 20 procentų kuro vežėjo kaltinimus, kurie yra atspindėti skrydžio biliete, rezervuojančiame kainas be to. Daugiau kaip 250 keleivių gali nešti, kiekvienas eina, kuris vėl nuleidžia eksploatacijos išlaidas. Be to, į tai, triukšmo anuliavimas yra iki 60 procentų aukštesnis, dėl dantytų kraštų variklio nacelles. Grėbtas šio modelio sparno galas toliau gerina visaapimantį efektyvumą.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Kiek kliento patirtį svarsto, langai yra apytiksliai 30 procentų didesni negu tie rodyti panašiame lėktuve. Tai leidžia jums gėrėtis geresniais oro landmasses ar vandeninių kūnų vaizdais. Ryškumas gali būti kontroliuotas mygtuko; vadinasi, jūs neturite užtraukti atspalvių viršuje ar žemyn kiekvieną kartą reguliavimui. Jo nustatymas gali būti pakeistas nuo visiškai pritemdyto į visiškai vaiskų pagal pirmenybę, laipsniškuose žingsniuose. Tai buvo suprojektuota būdu, kuriuo aukštesnę drėgmę ir žemiau pressurisation jaučia kabinoje. Jūs galite taip pat gėrėtis girdimuoju video pagal pareikalavimą paslaugos, važiuodamas šiame ultrašiuolaikiniame lėktuve.

Rašyti komentarą