Apie reaktyvines avialinijas codeshare informacija

parašė , 2016-07-29 17:56

Avialinijos visame pasaulyje įsitraukia į sutartis su rinktiniais partneriais tam, kad suteiktų jų keleiviams lengvumą judėjimo ant skirtingų maršrutų. Viena iš šitų sutarčių, kuri yra taip pat reikšmingiausia aviacijos pramonėje, yra tas codeshare. Šis punktas yra tarp dviejų ar daugiau avialinijų, kame skrydis yra ticketed vardan bet kurio iš jų, bet yra valdytas tiktai vieno. Šitos sutartys įgalina keleivius, darydamos rezervavimą su viena avialinija, kad rezervuotų skrydžius į maršrutus, kurie nėra valdyti jos, bet jos partnerio. Reaktyvinės Avialinijos taip pat turi codeshare sutartis su kitomis avialinijomis, ir čia yra informacija apie ją.
Partnerio Avialinijos

Prieš codeshare paminėjimą yra partneris vežėjo avialinijų, tai verta pažymėti faktą, kad šitos sutartys yra specifinis maršrutas. Įsitraukdamos į juos, avialinijos tiksliai nustato maršrutus, kurie bus apimti. Kai kurie iš jo partnerių yra Orinis Berlynas, Oras Kanada, Oras Seišelių salos, Etihad Avialinijos, korėjiečių Oras, Suvienytas ir Vietnamo Avialinijos. Tokie punktai taip pat nustato politikos lyginimą ant dažnos lakūno programos es taip pat kaip bagažo politikos. Keleiviams pataria tikrinti detales šitų rengimų prieš bilietų užsakymą, kad padėtų pašalpai, jungtai su jais.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Reaktyvinis lėktuvas ir Etihad Partnerystė

Tarp jo partnerių, Etihad Avialinijoms reikia ypatingo paminėjimo dėl fakto, kad tai taip pat laiko 24 procentų nuosavybės vertybinių popierių dalį Reaktyvinėse Avialinijų avialinijose. Tai leidžia keleiviams skristi į ar nuo miestų Europoje, Įlankos srities, Amerikų ir Australijos su vienu vežėju, jei kito paslaugos yra neprieinamos. Indų vežėjas aiškiai parodo, kad jo dažni lakūno programos nariai uždirbs JP Mylias. Jie gali būti uždirbti ant skrydžių, valdytų Artymųjų Rytų oro transporto tarnybos tiekėjo tarp Abu Dabio ir septynių Indijos miestų: Delis, Mumbai, Kočis, Chennai, Haidarabadas, Kožikodė ir Thiruvananthapuram. Keleiviai, važiuojantys ant tokių skrydžių, turi teisę kitai pašalpai:

Visi nariai turi teisę tam, kad gavo paskolą jų pakopos padėčiai, priaugimui skraidintų JP Mylių ir Kabinos Bonuso JP Mylios. Mėlynas ir Mėlynas Plius Reaktyviniai Privilegijos nariai nėra pasiūlyti Pakopos Bonuso, kurį JP Mylios, bet Sidabras, Auksas ir Platininiai nariai yra duoti 15, 25 ir 50 procentų. Paskutinių trijų pakopų nariams taip pat leidžia aukštesnius bagažo kišenpinigius. Jiems atitinkamai suteikia 10, 15 ir 20 kg kišenpinigių papildomam bagažui. Kiti patogumai kaip prioriteto registravimas ir pritvirtinantis žymę prioriteto krepšys, ir poilsio kambario prieigos ir prioriteto įsėdimas yra pasiekiami išimtinai Aukso ir Platinos nariams.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Pašalpa

Su šia partneryste, keleiviai nuo Indijos gali važiuoti į maršrutus už Reaktyvinių Avialinijų maršruto, naudodami jo partnerio skrydžius. Abi nauda iš šio punkto kadangi jie neturi išdėstyti papildomų išteklių, tokių kaip naujas lėktuvas. Greičiau, egzistuojantis kolegos tinklo nušvietimas žiniasklaidoje yra panaudotas šiuo tikslu. Tai įgalina vežėją prijungti į potencialą maršrutų, pasiektų kito. Keleiviams, codeshare sutartys daro galimą kelionę į naujus maršrutus vartojant ticketing vienos avialinijos priemonę. Reikalingumas ticketing ant kito vežėjo yra anuliuotas, kadangi ryšiai yra pateikti per codeshare.

Žmonės gali tikrinti visą tą informaciją prieš jų skrydžio užsakymo sukūrimą, kad padėtų gausiai pašalpai, jungtai su tokia partneryste.

Rašyti komentarą