Kelionė lėktuvu padarė lengvas ir beskausmis

parašė , 2011-11-17 21:36

Su girgždesiu ant avialinijų, kelionė nėra tiek daug malonumas, kuriuo tai vieną kartą buvo. Keliems tai gali priversti jų aortinę kraujagyslę pokšėti. Dabar, aš nesu pasaulinis drabuziai internetu keliautojas… gerai, galbūt aš esu. Aš važiavau į apytiksliai 20 šalių mano visame gyvenime, ir aš nuėjau nuo kliuvinio, keliaujančio pėsčiomis su užpakaliniu paketu ir liekančio jaunimo bendrabučiuose į einančią Pirmąją klasę ir liekančio Mėlynose Kaspino Poilsio vietose (aukščiau negu 5 žvaigždžių). Aš važiavau su 2 apranga, kad trukčiau mane 4 mėnesiai į 3 pilnus lagaminus, nešančius 2 aprangą per dieną. Taip, kadangi mes pasiruošėme leistis į šią 3 savaičių kelionę į Arizoną ir Meksiką, su manimi stovėjo su pakavimo dilema vėl.
Praėjusios atostogos mes paėmėme, aš neabejotinai per supakuotą. Aš neapgailiu to, kuris buvo kelionės gamta. Mes šventėme mūsų 25-ąją domenai Sukaktį ir nuspręsti, kad nueitume pilnas pakrypimas. Bet aš apsisprendžiau, kadangi mes ridenome mūsų traukinį bagažo aplink oro uostą, kad aš neėjau į per paketą daugiau ne. Aš prikaliau tai šį kartą! Aš nepadariau per paketą, ir aš neužmiršau nieko.

1. Paketo Šviesa ir Paketas, Visapusiškas

Mes gyvename šaltame klimate, ir sugrįšime į sniegą. Tokiu būdu aš turbūt uždariau batus ir švarką kelionės dieną. Su ta išimtimi, visa kita labai visapusiška ir gali būti dėvima su kažkuo. Mano mėgstama dalis, be kurios aš neapsieičiau yra mano Pashmina šalikas. Tai veikė kaip pagalvė lėktuvą, kaip antklodė, kai aš buvau ramus, ar kaip skara, kai mes išėjome vakare. Tai maža ir susuka paėmimą vos tik bet kokia erdvė mano rankinėje. Tai gali leipti baidares karšta lauke, bet eiti į kondicionuoto oro restoraną, ir jūs netrukus drebėsite. Ne daugiau ne su pashmina!

2. Ruošimasis Prieš kelionę

Su Google po plaštaka, nėra jokios priežasties, kuri nebus ruošiama kelionei. Aš Googled ir išspausdintas nuo žemėlapio į viešbutį, žemėlapio rajono, vietų krypčių buvau norėtas, kad važiuočiau į, adresai ir telefono numeriai. Tai buvo taip naudinga todėl, kad mes nusileidome vėlai vakare, kai tai buvo juoda kaip smala. Aš jau turėjau gerą mintį apie tai, kur mes likome ir neturėjome jokios bėdos, rasdami mano kelią.

Kvieskite savo viešbutį ar tikrinkite tinkle, kad sužinotumėte, kokius malonumus jie tiekia. Daugelis aprūpina šampūną, kondicionierių, losjoną, ir smūgio džiovinimo aparatą. Tas būdas jūs neturite atnešti daiktų be reikalo. Taip pat, nupirkite kelionę surūšiuoti pagal dydį konteineriai, kad sumažintumėte svorį ir erdvę.

3. Supakuokite Atsarginį Lagaminą

Šis dedikuoti serveriai patarimas nukrinta po "geresniu seifu negu gaila," dėl 2 priežasčių. Net kai jūs neplanuojate ant apsipirkimo, mes visada atsidurdavome su pūpsančiais lagaminais kelionėje namo ir paskui bandome nupirkti papildomą lagaminą paskutinę minutę. Atneškite vienas, ir jūs turėsite tai, jei jums reikės to.

Kita priežastis, yra tiesiog todėl, kad tai yra pinigus taupanti taktika. Jei jūs esate per svorį, bauda yra paprastai astronominė! Geriau, kad užmokėtų už papildomą dalį bagažo, kuris yra apytiksliai 25$ ar 35$, daug pigesni! Toks kurį jūs atnešate neturi būti didelis, tai galėjo būti minkštas prisijungtu duffel krepšiu, kurį jūs dedate pagrinde jūsų lagamino, ar pakuojate lagaminą lagamino viduje.

4. Organizuokite Savo Krepšius Su Baggies

Pakelkite kažkokį mažą amatą baggies. Aš tik myliu šituos kūdikius. padangos pigiau Aš panaudojau juos, kad supakuočiau mano kasdieninius vitaminus, kurie užėmė mažiau vietos negu buteliai. Jie yra patogūs taip pat, kadangi jūs galite mesti vienas į jūsų rankinę ar kišenę kiekvieną dieną.

Aš taip pat panaudojau šituos krepšius, kad organizuočiau mano elektronines virves mano iPod, Telekamerai, iPhone, nešiojamajam kompiuteriui, ir taip toliau Tada aš padėjau visus tuos dalykus į zippered maišelį. Tai buvo nuostabus organizavimas visko ir lengvas užgrobti, kad ir kas man reikėjo dieną.

5. Turėkite Užrašų knygelę

Nesvarbu, kaip skaitmeninis jūs esate, sulaikykite užrašų knygelę ir rašiklį patogius. Kartais jūsų organizatorius gali mirti, ar jūs neturite baterijų, bet jūs visada turėsite tai, ko jums reikia su jūsų užrašų knygele & rašikliu. Aš panaudojau tai, kad sulaikyčiau labai daug daiktų taką, ir mano Į – Daro sąrašus, kad aš galėjau parašyti knygą apie jį. "Turėjimas" tam, kad važiuotų.

6. Kai kurie Susipakuojantys daiktus Būtiniausi dalykai

Atgal Paketas – mūsų turi mažesnį maišelį, kuris gali būti panaudotas be to, tokiu būdu tai yra 2 1 Paketas

Mažas Skėtis – lietui ar saulei

Mažas Siuvantis Komplektas – su žiogeliais, kurie aš buvau taip dėkingas, kai diržas sulūžo

Nago Komplektas –

Pirmosios pagalbos vaistinėlė

Multiįrankis – toks kaip šveicariškas Kariuomenės Peilis ir Daugiklis

Tik nepamirškite supakuoti juos savo bagaže ir ne jūsų tęsti.

7. Stebuklo XXX Rinkmena. Vienas iš nusivylimų, kai jūs važiuojate žino, kur sulaikyti daiktus, ir paskui kai jūs norite jų, jūs negalite atsiminti, kur jie yra? Tai yra mano naujas Mėgstamas Daiktas! Aš "noriu žinoti", kaip aš sekiausi be to! Tai susilanksto mažas kaip nešiojamojo kompiuterio atvejis. Jūs atskleidžiate tai, ir tai tampa jūsų įstaiga. Aš galiu dirbti ties viešbučio lova, ir ji turi kišenes ir klostes viskam. Visi mano popieriai ir kvitai turi namus ir visus vienoje vietoje. Kai jūs esate padarytas, įrašydamas jūsų kvitus, planuodamas jūsų sąrašus ar ekskursijas, tik uždarote tai. Tai laiko mažą nešiojamąjį kompiuterį, kalkuliatorių, rašiklius, viskas, kurio jums reikia. Jūs galite paimti tai su jumis kur nors. Taip pat, laikydamas jūsų išlaidų taką, kadangi jūs einate yra vienas daiktas, kuris mažina pokelionės įtampą.

8. 3 1 Skalbyklos Lapai

Jei jūs pakuojate šviesą ir turite padaryti skalbyklą palei kelią, tai yra kitas mėgstamas daiktas, kurį aš atradau, 3 1 Skalbyklos Lapai. Jie yra lapai džiovinimo aparato lapo dydis, bet jie yra valymo priemonė, audinio minkštiklis ir antistatiškas visi drauge. Taip patogus ir patogus. Bet po to, kai aš padariau savo skalbyklą, aš pastebėjau, kad kai kurios dėmės pasiliko…., tokiu būdu aš pridėjau dar vieną daiktą prie savo sąrašo būsimoms kelionėms…. mažas dėmės pagalys prieš gydymą.

9. Būkite Paruoštas Medicinos Kritiškai padėčiai

Mes aplankėme labai daug ligoninių įvairiose kelionėse, aš išmokau būti paruoštas ir nešu medicinos informacijos sąrašą. Aš turiu straipsnį apie savo žiniatinklio svetainę apie tai, ką jūs turite apimti į savo sąrašą.

10. Paklauskite Vietinių gyventojų

Mes pietavome kai kuriuose nuostabiuose restoranuose, kurie yra nuošalūs kad dažni vietiniai gyventojai. Aš būčiau ėjęs tiesiai, darydamas nuosprendį prie pastato, bet todėl, kad jis buvo rekomenduotas vietinių gyventojų, mes įėjome…, ir mes nebuvome nuvilti.

11. Derėkitės

Kadangi mes likome ilgesni negu savaitė, mes tyrinėjome, jei mes galėtume gauti geresnę normą – ir mes padarėme! Mes sutaupėme apytiksliai 300$. Niekada neskaudina pabandyti derėtis ar tyrinėti geresnes normas, blogiausias daiktas, kurį jie gali pasakyti yra "Ne".

12. Pinigų Gelbėjimo Patarimai

Mes suradome kai kuriuos puikius būdus taupyti pinigus su mūsų pietų lauke biudžetu. Mūsų viešbutis tiekė žemyninius pusryčius, kad būtų santaupos. Dažnai priešpiečiai buvo paprasta mišrainė ar riešutai ir vaisius, kurį mes pakėlėme bakalėjos krautuvėje. Tada mes gėrėtumės gražia vakariene lauke. Net tame, dalys yra tiek didelės, kad mes netrukus pradėdavome turėti įėjimo teisę. Jei mes iš tikrųjų alktume, mes užsakytume mišrainę ar užkandį, ar sutaupytume kambarį, kad turėtume desertą.

Taip pat įsiregistruokite "nuo" laiko daiktams, kuriuos jūs galite norėti padaryti. Mes pabandėme 10 segtukų Boulingą pirmą kartą mūsų gyvenime. Eidamos anksčiau 6:00, normos buvo mažiau kaip pusė. Ar pasinaudokite Ankstyvais Paukščio Ypatingaisiais, savaitgalio normomis, ar tikrinkite kuponus tinkle.

Ar jūs važiuojate malonumui, medicinos ar verslui, aš tikiuosi, kad šitie patarimai bus naudingi, kad padarytų jūsų kitą kelionės malonumą ir atpalaidavimą.