Kelionės pranešimas iš Frankfurto į Maskvą

parašė , 2016-09-14 11:49

Brangūs skaitytojai,

Sveiki atvykę į kitą pranešimą iš manęs!

Šį kartą aš parodysiu jums paslaugą dviejų Europos sektorių su šveicaru.

Maršrutas yra paprastas FRA-ZRH-DME.

Kad pasiekčiau Frankfurtą, aš panaudojau traukinių kombinaciją vėl, ir brize aš buvau Frankfurte.

Kadangi šveicaras naudoja 1 Terminalą Frankfurte palei *A partnerius, tai yra tiktai trumpas pasivaikščiojimas į Registravimą nuo trainstation.

Saugumas šį rytą molas buvo truputį perpildytas, todėl, kad tai buvo viena iš dienų kai LH striked. Tokiu būdu buvo trupučio chaoso visur.
Bet paskui 10mins aš buvau airside ir paėmiau leasurly pasivaikščiojimą į mano vartus.

Skrydis buvo visiškai pilnas, todėl, kad atstovai Frankfurte panaudojo kiekvieną pasiekiamą vietą ant non-LH skrydžių, kad gautų keleivius iš FRA.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Gana netrukus mūsų lėktuvas taxied – ir laimei tai buvo vienas ypatingoje livrėjoje, StarAlliance emblemos reaktyvinis lėktuvas A320.

Įsėdimas buvo greitai po paskelbtas ir baigėsi apytiksliai 15 mins.

Net jei tai buvo visiškai pilna kabina, viskas buvo greita ir lygu.

Po trumpo taksi mes buvome gabenami oro transportu trumpam šuoliukui į Ciurichą.

Šio skrydžio paslauga buvo tiktai supakuotos apelsinų sultys.

Gana netrukus mes pradėjome metodą į Ciurichą ir nusileidome paskui mažiau negu 45mins saulėtoje Šveicarijoje.

Aš turėjau apytiksliai 2 valandas Ciuriche, tokiu būdu aš tik prasibraudavau į ne Šengeno vartus ir atsipalaidavau ten, kol įsėdimas nebuvo paskelbtas.

Vietoj senos kabinos kaip ant ankstesnio FRA-ZRH skrydžio, šis skrydis į Maskvą buvo valdytas vieno iš vėl įrengtų 320s, rodydamas taip pat taip vadinamą NEK kabiną, kuri buvo iš pradžių įvesta jų tėvų avialinijos Lufthansa.

Nors mano nuomone vietos yra truputį kietesnės negu seni vieno dolerio banknotai, vieta kojoms ištiesti yra paprastai didelė, labai plonų vietų dėka.

Skrydžio laikas buvo paskelbtas kaip truputį daugiau kaip 3 valandos kapitono ir po mažos eilės, tai buvo mūsų posūkis pakilimui. Šis skrydis buvo apytiksliai 80 % pilnas.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Po to aš tiesiog atsipalaidavau truputį su gera muzika, ir gana netrukus leidimasis į Maskvos Domodedovo oro uostą prasidėjo. Paskui apytiksliai 3h15 mes nusileidome laiku.

Ant kelio į vartus, jūs galėjote pamatyti garsų Domodedovo graveyeard su daugeliu įdomių lėktuvų.

Išvada:

Apskritai, patirtis su šveicaru buvo puiki. Skrydžiai buvo laiku, ir paslauga buvo dėl sektorių ilgio gerai. Vienintelis pagerinimas aš galvoju turėtų pasiūlyti didesnį svarbiausią valgį ir mažesnes puses, ne atvirkščiai.

Labai ačiū link skaitymo! Jei jūs turite tam tikrus klausimus ar komentarus, prašom nesivaržyti susisiekti su manimi.

Rašyti komentarą