Yra pigūs skrydžiai, geri verslui?.
Jūs žinote, kad triuškinantis jausmas, kurį jūs gaunate, kai jūs žinote, kad atėjo laikas eiti tinkle, kad nupirktų avialinijos bilietus? Per didelis skaičius kartų, jus palieka, jausdamasis susinervinusį dėl bilietų aukštos kainos matymo. Kiekvienas gali taip pat jaustis ganėtinai sumišęs, apsispręsdamas apie pigaus pirkimą be to. Tai iš tikrųjų išvyksta, kliento jausmas įsmeigė jų sprendimų priėmimą. Kaip daro kiekvienas žino, jei jie perka nukainotą bilietą, tai nesodins jų su prarastu bagažu ar ne geriausia paslauga, kuria jūs patikite ir norite.
Tiesa greitasis kreditas yra tai, turi ne visada jaustis kaip tai. Avialinijos daro pasirinkimą, kad aprūpintų pigius bilieto pardavimus, kad iš tikrųjų įvestų daugiau klientų. Jų planai duoda naudos ir klientui ir vežėjo kompanijai
Pigūs oriniai mokesčiai už važiavimą nėra blogi verslui, bet iš tikrųjų duoda naudos ir klientui ir vežėjui gale. Atvaizdo komplektas tolyn žiniasklaidoje dažnai palieka vartotoją, norintį žinoti. Pigūs pardavimai iš tikrųjų yra geri verslui.
Orinės amato kompanijos žino, kad pigių bilieto pardavimų per datas pasiūlymas, kur pardavimai paskola yra apskritai žemesni gali užpildyti vietas ir padidinti naudą kompanijai. Daugiau pigių bilieto pardavimų aprūpina naudą kompaniją, kai jie negalėtų sugebėti užpildyti vietas aukštesne kaina. Tai taip pat leidžia kompanijai įgyti pridėtą viešumą, kadangi jie aptarnauja savo klientus pagal geresnę normą. Žmonės atsimena tai ir žvilgsnį, vėlesnį, rezervuodami skrydžius, kad pamatytų, jei ta kompanija turi geras skrydžio normas vėl palyginti su kitomis firmomis.
Kadangi mūsų ekonomika kovoja, asmenys yra tinkamesni pažiūrėti į skridimą, jei kompanija siūlo žemesnės kainos bilieto pardavinėjimą. Verslas turi naudos todėl, kad jis padeda ekonomikai gauti paskola per savo pardavimus ir taip pat gerina jos savą verslą. Ši tema būdavo dažnai abejojama, tarytum tai yra iš tikrųjų geras verslas avialinijai. Atsakymas yra taip; tai turi naudos ir yra geras verslas. Nors daugelis abejojo šiuo komerciniu metodu su oro transporto bendrovėmis, pardavimai ir nauda buvo analizuoti kaip dalis strateginio planavimo ir pasirodė buvo sėkminga nauda kompanijai.
Nėra tai geriau, kad gautų daugiau klientų skraidinti jūsų vežėją, kad patirtų paslaugą, kurią jūs aprūpinate negu paimti aukštesnes normas ir paslaugą mažiau klientų? Galutinis tikslas verslui įgyja reputaciją. Kuo daugiau klientų, kuriems jūs sugebate aprūpinti paslaugą, tuo daugiau galimybės jūs turite įgyti teigiamą grįžtamąjį ryšį nuo. Be to, daugiau klientų, išvykstančių besijaučiantis, tarytum jūs aprūpinote gerą verslą jiems, daugelis taip pat turi naudos iš daugelio vežėjų, kas naudoja dažnas lakūno mylias. Šitos kompanijos prideda daugiau pasirinkimo savo klientui būdamas gabus važiuoti. Kuo daugiau keliautojų, tuo geriau reputacija jie gali pastatyti iki tol, kol darbuotojai iš tikrųjų atitinka reputaciją aprūpinti gerą paslaugą.
Supratimas, jei kompanija yra geras verslas ar ne neguli ant produkto kainos savarankiškai. Greičiau, tai guli ant paslaugos kokybės savarankiškai. Daug kompanijų pasiūlo nuolaidų reikalus, ir jie yra geresnės kompanijos negu vieno dolerio banknotai, kurie yra aukštas doleris. Tas pats eina avialinijos pirkimui. Tai yra viskas apie paslaugą, ne bilieto kainą ar pardavinėjimą.